Kartka dla dziewczynki - różowe retro


Od pewnego czasu "chodziła" za mną kartka z ramką. Miałam ochotę zrobić karteczkę, której centralny punkt będzie stanowiła grafika otoczona ażurową ramką. Okazało się, że jedna z grafik Lemoncraft idealnie pasuje rozmiarowo do koronkowej ramki od Wycinanki, któą pocieniowałam troszkę tuszami. W zasadzie niewiele trzeba było dodawać do kompozycji: kilka wyciętych różyczek, trzy motylki (pod którymi odbity jest delikatny stempelek), jedna akrylowa różyczka i trzy perełki. Całość utrzymana w odcieniach różu, z odrobiną postarzeń w kolorze brązu i kropelką turkusu na deser ;)
Wyszło chyba całkiem klimatycznie. Jak sądzicie?





Pracę zgłaszam na wyzwanie:
http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/09/kolory-wrzesnia-edycja-sponsorowana.html

Pozdrawiam,
Esme

Komentarze

  1. Wspaniale wyszła Kasiu, wyśmienicie połączyłaś kolory i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszy mnie, że zwróciłaś uwagę na spójność, bo właśnie taki efekt chciałam osiągnąć ;)

      Usuń
  2. WOW! Cudownie :) pięknie użyte i połączone kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a odwiedziny i miłe słowo :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Dziewczęca delikatność:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.