Zimowy krajobraz - obrazek ze śniegiem


Grudzień póki co nadal bezśnieżny. Nie narzekam jakoś bardzo 😉
Mam jednak nadzieję, że Święta będą białe. A póki co wyczarowuję zimę w pracowni.


Śnieżny krajobraz


Wyczarowałam sobie zimowy obrazek. Na okrągłej bazie z ramką od Woodouts. Krajobraz wieczorny, ale rozświetlony światełkami z okien. Trochę go „ożywiłam” dodając pastę śniegową i perły w płynie – bezbarwną na bombkach choinkowych, żeby je trochę uwypuklić oraz brokatową na mostku i w kilku innych miejscach, żeby dodać nieco blasku. Ramkę pomalowałam granatowa Inką Gold, po czym przyciemniłam ją w kilku miejscach czarną farbą akrylową (dzięki czemu jednocześnie nieco zmatowiłam połysk inkowej pasty), a następnie dodałam nieco blasku za pomocą złotej Inki Gold. Efekt mnie zadowala, wydaje mi się, że wygląda to całkiem nieźle 😊 Całość kompozycji uzupełniłam gazą, którą pomalowałam Inkami oraz pomazałam pastą śniegową.







------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Piękna bombka :) cudny obrazek wybrałaś <3 pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ośnieżona bombka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Prześliczny widoczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zimowy obrazek

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ten krajobraz, prawdziwie zimowy!
    Lubię takie klimaty!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, klimatyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość niesamowicie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.