Bożonarodzeniowa wymianka nr 1



Witajcie!

Jak Wam minął świąteczny czas? Mnie rodzinnie, spokojnie i raczej leniwie. Dobrze mi to wszystko zrobiło na "natłok myśli". Trochę zwolniły i przestały się tak kłębić. Dwa tygodnie przed światami były dla mnie dość intensywne. Niewiele jednak to wszystko miał o wspólnego z przygotowaniami do świąt. Do tej kwestii podchodzę bowiem bardzo na luzie. Po prostu nagromadziło mi się wiele spraw pilnych, na już. Tak też bywa. Ale w tym całym wariactwie znalazłam chwilę na wysłanie kartek ze świątecznymi życzeniami, kilku upominków oraz wzięcie udziału w dwóch zabawach wymiankowych.
Jedna z akcji koordynowała Ula Z bloga Kulskowo. Moją wymiankową parą była Renia z bloga To co mam  w głowie, od której dostałam karteczkę, zestaw świątecznych przydasiów i piękną czekoladkę, która... nie dotrwała do zdjęcia 😏 Bardzo serdecznie za wszystko dziękuję 😊
A jeżeli chcecie zobaczyć, co  powędrowało ode mnie, to zerknijcie do posta Reni 😉



------------------------------------------------------

Pozdrawiam serdecznie 😊



Komentarze

  1. Świetny, świąteczny zestaw :)
    Nasze Święta były niestety smutne i pełne stresu. Nie dość, że mój kot ciężko zachorował i od początku grudnia cały czas walczymy z chorobą, to jeszcze dziadek trafił nad ranem w Wigilię do szpitala, na szczęście jest z nim już ok. W każdym razie tegorocznego BN nie będziemy miło wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wymianka się udała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bożonarodzeniowa wymianka, u mnie święta minęły spokojnie w gronie rodzinnym jak co roku

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka, widać że się udała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wymianki są super, świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.