Zimowe okienko - kartka z shaker boxem


Witajcie!

Choć nastał grudzień i zrobiło się zimno, to śniegu brak. W zasadzie to jakoś bardzo za nim nie tęsknię, bo utrudnia podróżowanie na co dzień: do przedszkola/pracy/sklepu itd. Ale z drugiej strony uwielbiam te zimowe krajobrazy. Drzewa oklejone śniegiem, zaspy skrzące się w słońcu, płatki spadające z nieba i ta cisza, która powstaje, gdy świat okryty jest śnieżną pierzynką... Od zawsze mam problem, żeby się określić, czy ja tę zimę to lubię, czy nie 😉
No ale póki co zimowych krajobrazów brak. Zatem tworzę je w pracowni. Dziś mam dla Was zimowe okienko. Ze śniegiem i z gwiazdkami. I zapraszam Was do udziału w zabawi na blogu Od A do Zet 😊









------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. WoW...ale mi się podoba:) Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna zimowa kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, bardzo fajny pomysł z oknem shakerem 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, klimatyczna 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, zimowy krajobraz wyczarowałaś za okienkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka z okienkiem - ostatnio tez mam fazę na ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie zimowe okienko ma duży potencjał :)

      Usuń
  7. Ależ cudne zimowe i skrzące widoki za oknem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby takie właśnie były święta :)

      Usuń
  8. Wooow, jaka cudna! Jak z bajki :)
    Mnie się marzy śnieg na Święta, później zima może spadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do śnieghu i zimy - dokładnie tak! Zgadzam się z Tobą :D

      Usuń
  9. Piękny zimowy klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta a za razem śliczna, super

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny widok za oknem - ślicznie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa zima - taka jak lubię!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.