Świąteczna kartka z sopelkami


Witajcie!

Święta tuż, tuż, więc czekam na śnieg. A tu w dalszym ciągu jakieś marne ilości. Albo deszcz ze śniegiem. Albo deszcz... Ciekawa jestem, czy tegoroczne święta będą białe.


Mroźna kartka

W oczekiwaniu na śnieżne święta przygotowuję zimowe prace. Tym razem mroźna kartka. W błękitach, z sopelkami gwiazdkami.
Co ciekawe, kartka powstała z tych samych papierów Laserowe Love, co kalendarz, który sobie przygotowałam na następny rok 😊
Z jednego arkusza wycięłam fragment z błękitnym nadrukiem, pochlapałam granatową Inką Gold i w ten sposób stworzyłam bazę kartki. Centrum kartki ozdabia mandala wycięta z arkusza do wycinania, otoczona tekturkową ramką, którą ozdobiłam holograficznym pudrem do embossingu. Wewnątrz ramki dodałam napis, również pomalowany granatową Inką Gold. Na koniec przykleiłam trzy gwiazdki, wycięte za pomocą wykrojników.





------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊


Komentarze

  1. Pięknie mraźna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka 😍 a sopelki cudowne! Efekt powalający 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, zimowa kartka :) cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieskomplikowanie, a jakże uroczo i mroźnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt powalający 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, taka mroźna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i przywołałaś zimę i śnieg, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, cieszę się, że gdzieś zadziałało :D Bo u mnie to tylko deszcz i deszcz ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Sluczna! Święta u mnie były owszem białe... Przez jedną noc

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, prosta a za razem niesamowicie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! A jak błyszczą te sopelki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka. U nas w święta było biało :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.