Różane serce - dekoracja

 


Cześć!
 
Zazwyczaj nie poddaję się "walentynkowemu" szaleństwu, jednak w tym roku jakoś mnie ciągnie do serduszek 😋
Poczułam ogromną potrzebę przygotowania sercowej dekoracji ozdobionej bogatą kompozycją kwiatową. Praca z sercem i od serca - związana jest z pewnym miłym wspomnieniem 😊
 

Wśród kwiatów róży upchnęłam także chrobotek oraz różnej wielkości mikrokulki.


Najważniejszym elementem pracy jest szklana buteleczka, w której zamknęłam... prawdziwy, ususzony płatek róży.



Lewa strona serca została ozdobiona wzorem z pasty strukturalnej nałożonej przez szablon i chlapaniami. Tutaj też umieściłam napis "love".



Kompozycja kwiatowa została ułożona na bazie z tekturkowej kratki pomalowanej na biało.






 
 
Pracę zgłaszam na wyzwania
(jak ja dawno nie brałam udziału w blogowych zabawach!):
* Świat Pasji
* Kwiat Dolnośląski
* Crafty Moly

------------------------------

Z serdecznymi pozdrowieniami 💗

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Prześliczna kompozycja. Każdy detal zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,dawno nie działałaś tak rozmantycznie i mediów. Praca bardzo mi się podoba. Jest w niej wszystko to,co sama lubię stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś się ostatnio romantyczna zrobiłam ;)
      Cieszy mnie, Kasiu, że dekoracja Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Pięknie i romantycznie opakowane niezwykłe zapewne wspomnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, wyczucie przy użyciu mediów, nie przesadzone i nie przekoloryzowane, piękna praca, Pozdrawiam, DT CraftyMoly, Ajgacia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne serce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne serduszko,

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca. Niesamowicie mi się podoba :) Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.