Ramka w kolorzach zimy... albo chłodnego morza

mroźna ramka mixed media


Cześć!

Jak widzicie, pozostaję w mroźnych klimatach. Tegoroczna późna wiosna póki co nie rozpieszcza, stąd pewnie moje chłodne skojarzenia 😉 Choć może jest to wyraz tęsknoty za chłodem morza w upalny letni dzień?
A tak na poważnie, to po prostu lubię prace w odcieniach niebieskiego 😁
Tym razem przygotowałam ramkę. Ozdobiłam ją wzorem naniesionym przez szablon przy użyciu pasty strukturalnej. Całość pomalowałam kremową farbą, a następnie pobawiłam się pastami woskowymi. Okienko ozdobiłam grafiką z zestawu papierów ryżowych.

mroźna ramka mixed media



mroźna ramka mixed media


Powolutku wracam do regularnych wpisów. Znowu pojawią się też warsztaty, kursy i livy. Potrzebowałam chwili na odnalezienie się w nowej rzeczywistości, ale zaczynam już wracać na właściwe tory. Zatem wypatrujcie informacji na temat moich nowych działań 😘


--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Przepiękna rameczka! Kolory niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ramka. Przecudowne kolory i wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jest przepiękna! Zachwycam się nią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu przepiekna rameczka :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt uzyskałaś KAsiu. Wspaniała rameczka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Woow, alez pięknie wyszedł Ci wzór z maski, super wielobarwny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.