Błękitna szkatułka

pudełko szkatułka błękitna


Cześć!

W ostatnim czasie bardzo zaczęło mi brakować schowka w sypialni. Takiego na rożne drobiazgi, leżące obok łóżka. Wszystko przez to, że nie mam jeszcze szafek nocnych, bo nie znalazłam póki co nic, co by mnie zadowoliło wyglądem. Dom mam urządzony w stylu eklektycznym i staram się, aby meble były oryginalne i niestandardowe. Dlatego też, póki nie nabyłam szafek nocnych, drobiazgi postanowiłam przechowywać w szkatułce.
W całym domu przewijają się rożne odcienie zieleni, turkusu i niebieskiego oraz (w niewielkiej ilości) fioletu. Z tej palety kolorystycznej postawiłam na odcienie niebieskiego i zastosowałam jedną ze swoich ulubionych technik ozdabiania szkatułek: grafika na wieczku, szablon na bokach, całość postarzana pastą antyczną i woskami, wnętrze pochlapane i ozdobione grafiką na kole. Dodatkowo zamocowałam jeszcze uchwyt, który także postarzyłam pastą i woskami.
Całość bardzo fajnie wygląda obok łóżka, a ja wreszcie mam porządek 😊


pudełko szkatułka błękitna

pudełko szkatułka błękitna

pudełko szkatułka błękitna

pudełko szkatułka błękitna

pudełko szkatułka błękitna



--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Przepiękna szkatułka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! I kolorystycznie też. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest obłędna! Podoba mi się wzór odbity na bokach szkatułki, pasuje idealnie i jest bardzo wyraźny. Kolor szkatułki kojarzy mi się z paletą barw jakie można podziwiać na niebie-jest chmurzyście i mgliście, ale przyjemnie i ciepło jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna! Dopracowana w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca ta szkatułka. Super projekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ona wygląda! Extra. Świetny wzór na wierzchu i jeszcze lepsze boki. Bardzo lubie gdy pokazujecie/my coś dla samych siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie delikatna szkatułka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.