Zimowa świąteczna kartka z domkami




Cześć!

W tym roku powstaje u mnie sporo kartek bożonarodzeniowych. A każda inna 😉 Tym razem wersja w niebieskościach. Delikatna, pastelowa, ale za to z brokatem! Wszystkie wycinane elementy kartki (domki, choinka, jagódki) są pokryte warstwą brokatu. Nawet udało mi się to uchwycić na fotografiach 😊







Nie wiem, czy domki są jakieś bardzo świąteczne, ale pasowały mi do tego układu karki i w sumie ładnie wyglądają, więc czemu nie? 😉


--------------------------------------------------
Przesyłam moc ciepłych pozdrowień
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html





Komentarze

  1. Śliczności:) Motyw domków jest niezawodny, zawsze si doskonale sprawdza w świątecznych pracach:) Ściskam Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna, pastelowa, i z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatna i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamieniczki przypruszone śniegiem - wspaniały zimowy miejski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie zimowe kamieniczki :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się te domki prezentują

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo! Wiesz, że w ostati weekend wycinałam sobie te domki? I powstała nawet mała praca z nimi... A Twoja kartka jest piękna! Zapowiada zimę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, bardzo lubię taki klimat 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka i świąteczna :) domki pasują jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze, pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.