Dwie proste kartki według jednej mapki




Cześć!

Ostatnio przypadły Wam do gustu moje bożonarodzeniowe kartki przygotowane według jednej mapki. Dziś kolejna ich porcja, też według mapki, ale innej. Kartki pionowe, z okrągłą grafiką. Jedna w zieleni i z dodatkiem czerwonego, druga w błękitach. Wciąż nie mogę zdecydować, która wersja kolorystyczna jest dla mnie bardziej "odpowiednia" do prac świątecznych 😉 Ciekawa jestem, czy macie swoje preferencje.










--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html



Komentarze

  1. Bardzo lubię świąteczne niebieskie, czyli zimowe, śnieżne kartki, ale dziś miałabym problem z wyborem która wersja lepsza, bo ta z zielenią tez jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki1 W tej pierwszej świetnie rozmieściłas cekiny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są obie :) Takie subtelne. W niebieskiej podoba mi sie ciekawe tło, w czerwonej ostrokrzew :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, piękne! niby mało detali, ale cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu przepiękne karteczki, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie piękne i choć proste, to jakże efektowne:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie śliczne i bardzo klimatyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są świetne, ale ja nie mam problemu z wyborem, bo niebieski jest moim ulubionym kolorem, a poza tym to właśnie on mi się bardziej kojarzy z zimą niż zielony i czerwony, które są bliższe latu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki, czasem mniej znaczy więcej! Podobają mi się obie tak samo❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prezentują się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste, ale bardzo radosne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękno tkwi w prostocie! Pięknie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne kartki, obie mi się bardzo podobają 💕

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny, bardzo dziękuję za wszystkie Wasze przemiłe komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.