Romantyczny, pastelowy czekoladownik




Cześć!

Witam Was we wrześniu 😊 Oto nieuchronnie nadchodzi jesień. A wraz z nią coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory. Na rozgrzewkę przyda się herbatka. A do herbatki? Może kostka aromatycznej czekolady? Najlepiej taka otrzymana w podarunku. Oczywiście obowiązkowo w czekoladowniku 😉 Ten mój jest mało jesienny, za to bardzo kobiecy i romantyczny. W sam raz jako podarunek dla przyjaciółki 😊













 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Świetny czekoladownik. Bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski! Bardzo delikatny, uroczy. Czekolada z takiego opakowania musi smakować jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba zawsze jest lepiej, jeśli dostanie się upominek w ładnym opakowaniu.

      Usuń
  3. Piękny klasyczny. Bardzo uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Klasyka i uniwersalny napis pasują na każdą okazję ;)

      Usuń
  4. piękny, ale Kasiu, coś się z układem Twojego bloga porobiło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Martusiu, po tych zmianach cosik się skiepściło, ale poprawiłam i chyba jest już ok ;)

      Usuń
  5. Romantyczny czekoladownik...bardzo pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! jak ja dawno nie robiłam czekoladownika, dobrze że tu zajrzałam czas coś zrobić. Twój jest taki romantyczny i pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki podarunek cieszy oczy i podniebienie.
    Pięknie subtelny czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, czekoladownik piękny :) I podoba mi się pomysł ze wstążką umieszczoną za tekturkową ramką - wygląda to ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, czekoladownik piękny, sentymentalny, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudowny. Ten napis,papiery ta grafika w tekturkce. Calosc, ach no podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bardzo dziękuję za wszystkie Wasze cudowne komentarze :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.