ATC wakacje i wymianka



Nastał wrzesień, czas więc na powakacyjne podsumowania 😊
A wakacje przyniosły m. in. wymiankę ATC, którą zorganizowałam na blogu Świry Rękodzieła. W zabawie wzięło udział kilkanaście osób, a efekty możecie prześledzić zaglądając do komentarzy pod postem wymiankowym.


Zasady wymianki przewisywały wymianę przesyłkami z jedną osobą. Ale grupa była nieparzysta, a jedna z dziewczyn miała ochotę na dodatkową parę wymiankową i tym oto sposobem ja wymieniałam się z dwiema dziewczynami: z Justyną (Fabryka Chimer) i Kamilą (Kufer pełen skarbów).

Od obu otrzymałam cudne przesyłki, a ich zawartość możecie podziwiać na zdjęciu poniżej:



Bardzo Wam dziękuję za wspaniałe przydasie, z przyjemnością wykorzystam je w swoich pracach 😊

A ode mnie do dziewczyn powędrowały takie oto wakacyjne ATCiaki (dwa z tych trzech):





A jeśli żałujecie, że nie wzięliście udziału w tej wymiankce, to bądźcie czujni, bo szykuję dla Was niespodziankę! 😉

 -----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Piękne wakacyjne ATC-iaki wszystkich Was :) Kasiu, a Twoje wspaniale morskie klimaty podziwiam zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma.Fajne maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ATCiaki 😍 chyba kiedyś skusze się na taką wymiankę. To fajne doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te ATC-iaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te ATC! I wakacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te morskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te ateciaki. Sama się dopiero przymierzam, żeby się nauczyć je robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wymianę :) Bardzo się cieszę, że jeden z Twoich pięknych ateciaków mieszka u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ATC-iaki. Widać, że wymianka się udała.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo jakie cudne maleństwa i jak wakacyjnie się zrobiło :) dlatego lubię wymianki :D może uda mi się załapać na kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne "drobinki" - sama takich ne tworzę, ale może warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te wymianki :) Taka mała rzecz a cieszy :) Piękne prace wykonałaś Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie drobiazgi zawsze sprawiają wiele radości :) Piękne prace i świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.