Jesienna kartka z papierem kraft



Mimozami jesień się zaczyna... A może nawłociami jednak? 😀 Choć za oknem babie lato, słoneczko jeszcze nie daje za wygraną, to coraz więcej u mnie klimatów jesiennych. Tym razem kartka z papierem kraft, który do projektów jesiennych bardzo mi pasuje.
W sumie to, całkiem nieskromnie, powiem, że jestem dumna z tej kartki, bo jest bardzo minimalistyczna, jak na moje kartkowe standardy 😉 Myślę, że tłoczenie na papierze kraftowym i dekoracyjne listki nadały tyle wdzięku, że nie potrzebne były dodatki w dużej ilości.








 -----------------------------------------------------
Używacie w swoich pracach papieru kraftowego?
Pozdrawiam cieplutko 😊

Komentarze

  1. Piękna jest, bardzo mi się podoba.
    Uwielbiam papier kraftowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i miłe słowo :) Buziaki!

      Usuń
  2. Prześliczna klimatyczna kartka ...uroczo wygląda, tez lubię kraftowy papier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka! Lubię takie projekty delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię papier kraftowy i często po niego sięgam. Ty wykorzystałaś go po mistrzowsku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, masz racje, nic karteczce nie brakuje! Każdy jej element jest bardzo ciekawy i wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. często własnie minimalizm jest piękny :) i te kropeckzi hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosta, piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna! Ja też lubię papier craftowy, ale jakoś rzadko używam.
    U nas niestety już od 2 tygodni słońce wiecznie za chmurami, a temperatura tak spadła, że od tygodnia już grzeją. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. W prostocie siła, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, taka naprawdę już jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka :) Uwielbiam papier kraft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie prezentuje sia to tłoczenie. Cudna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, jesienna kartka

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wspaniała delikatna kartka!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna taka ciepła- jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, że wyszła Ci piękna minimalistyczna kartka :) lubię ten styl bo sama nie potrafię w nim tworzy, podoba mi się też jak dużo można zawrzeć w tak prostej formie przy użyciu najmniejszej ilości dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marleno, ja też zwykle mam problem z takimi prostymi pracami ;) Ale się nie poddaję i trenuję i jestem coraz częściej zadowolona z efektów :) Także trenuj, a na pewno Ci się uda :)

      Usuń
  17. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie ciepłe komentarze :) Cieszy mnie, że spodobała Wam się moja prosta kartka, bo taki styl nadal jest dla mnie dość trudny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.