Romantyczna, lawendowa ramka na zdjęcie



Cześć 😊

Nie wiem, czy już wspominałam, ale bardzo lubię ramki na zdjęcia. Zarówno lubię je robić, jak i dekorować nimi mieszkanie. Tym razem powstała...


Lawendowa ramka na zdjęcie


Ramkę zrobiłam na bazach Woodouts: ramka prostokątna i podstawka. Całość pomalowałam farbami, użyłam też pasty pękającej dla uzyskania postarzenia za pomocą efektu łuszczącej się farby. Tło pod zdjęcie to papier z AB Studio. Ramkę ozdobiłam elementami papierowymi oraz kompozycją z kwiatków Wild Orchid Crafts, kulek 3D, gałązek i sizalu. Dodałam też kilka metalowych elementów.
Całość wyszła bardzo romantyczna i trochę postarzona. A mnie podoba się efekt końcowy 😉













-----------------------------------------------------
Przesyłam moc pozdrowień 😊

Komentarze

  1. OOO jak romantycznie i uroczo :) Cudowna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna ramka ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ramka piękna w szczegółach! Całość subtelna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, romantyczna rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Te spękania to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana maja piękna ramka! Jeszcze lepsze zdjęcie :) <3 so sweet

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła przepięknie! To postarzenie ramki wyszło Ci cudownie! Bardzo chętnie zobaczyłabym tutorial. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      A tutorial na spękania dopisany do listy :*

      Usuń
  9. Piękna praca:) Mam bzika na punkcie koniczyny marokańskiej więc tył podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta ramka, razem ze zdjęciem tworzą zgrany duet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo mnie cieszy Twoje spostrzeżenie :)

      Usuń
  11. Przepiękna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, romantyczna ramka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! I jak wspaniale pasuje do zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robiona była z myślą o zdjęciu, cieszę się, że pasuje :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.