ATC z biedronkami




Cześć!

Jak widać, w tym roku u mnie ATCiaków jak "mrówków" 😊 Choć w tym przypadku raczej "biedronków" 😄
Kolejne ATC, jakie powstały w mojej pracowni, to karty o tematyce "Biedronka". Są niezwykle proste. Na zielonym papierze nakleiłam papier białym w zielone i złote liście. Na tych liściach przysiadły biedronki. Zrobiłam je z czerwonego i czarnego papieru (kółka wycięłam wykrojnikami). Kropki namalowałam cienkopisem, posiłkując się szablonem kółka (żeby wyszło równo) i domalowując czarny pasek, dzielący skrzydła na połowy. Do tego dodałam niezapominajki i gotowe 😊





-----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Świetne ATC, biedronkowe 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Może niezwykle proste, ale i przeurocze. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie słodkie biedroneczki, ja to od razu mam wizję z mgiełkami lub tuszami :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i pomysłowe. Podobaja mi się te biedronki.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronki górą! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace. Biedronki cudowne 🐞

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ATC z biedronkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne! Są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze biedroneczki :) Fajnie,że się z nami bawisz na grupie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urokliwe :) i bardzo letnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.