Gościnna projektantka w Retro Kraft Shop


W dniu dzisiejszym sytuacja niezmiernie dla mnie miła - gościnny występ na blogu Retro Kraft Shop 💜
Oj, długo się wahałam, jaką pracę przedstawić. Powstały dwa kompletnie różne projekty. I tak sobie stały, a ja je oglądałam i próbowałam zdecydować się na jeden z nich 😁
Ostatecznie wybrałam projekt bardziej mroczny, ale za to związany z moją ostatnią mixed mediową miłością: czarnym gesso i pastami woskowymi.
Poniżej kilka zdjęć pracy, a na blogu Retro Kraft Shop znajdziecie krótki opis pracy, a także listę produktów, których użyłam do jej stworzenia.






Przesyłam moc ciepłych pozdrowień,
Esme

Komentarze

  1. Przepiękną pracę przygotowałaś, jest, co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.