Wiosenna wróżka



Cześć!

Wiosna w kalendarzu już od kilku dni, ale rozkręca się jakoś nieśmiało. Słońce co prawda świeci, ale temperatury raczej niewysokie, żeby nie powiedzieć, że jest po prostu zimno ⛄
Dlatego też postanowiłam wezwać wsparcie i "zatrudniłam" wróżkę (elficę) do przywołania prawdziwiej, ciepłej wiosny .
Na głowę założyłam jej wianek z wiosennych kwiatów i otoczyłam ją tłem w kolorach nieba i liści, z dodatkiem roślinnych zawijasów.









A tutaj dwie wróżki, tylko jednej brakuje wianka na głowie 😉 Za to jest sporo dodatków do kompozycji fotograficznej 😋




Wiosenną wróżkę zgłaszam do wyzwania:


--------------------------------------------------
Przesyłam wiosenne pozdrowienia 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Czyżby to pomocnica z live'a? :-D PIękne wróżki- obie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wróża, a w sobie coś wyjątkowego, ale najpiękniejsza jest ta żywa wróżka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna, wspaniała, zachwycająca! Brak mi słów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! I Mała i Duża wróżka czarują spojrzeniem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ty sama kolorowalas wróżkę? Czy to wycięty element? Przepiękna praca. Super zrobione tło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna:) jak ja kocham kwiaty:) A obie wróżki na ostatnim zdjęciu wyglądają obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wróżki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca i ładne zdjecia.
    Widziałam też odnowione stare koszyki na kwiaty, fajny pomysł:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Wróżki są cudne - obie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna ta twoja wróżka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta wróżka! Na pewno wezwie wiosnę jak należy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna wróżka ...pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, to jest świetny wiosenny projekt! Pasuje też z okazji przywołania lata, a nawet można by było podciągnąć pod jesień (jakby się kto uparł). Świetna praca, pachnąca kwiatami i słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Браво!! Так и хочется восхищаться красотой такой феечки)) Малышка , которая без веночка, приносит больше тепла, чем любые 100 эльфийских фей)) Даже отсутствие веночка на голове, не делает ее менее волшебной)) Здоровья всем и тепла душевного. Спасибо от команды TDZ! С весенним теплом, Елена)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna, wspaniała ta wróżka i wzorki na pracy rownież, bardzo dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne obie wróżki i niesamowicie urocze :) 💓

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.