Candy z okazji urodzin bloga Art-Piaskownica



Cześć!

Dzisiaj chcę Was serdecznie zaprosić do zabawy zorganizowanej z okazji 11. urodzin bloga Art-Piaskownica!
😉
Do wygrania są upominki od każdej z projektantek bloga, a także szykuje się wielkie rozdanie urodzinowe, które będzie finałem zabawy.


Ode mnie możecie dostać zestaw zaprezentowany poniżej oraz, dodatkowo, notes, który będzie przygotowany według ustaleń ze zwycięzcą (kolorystyka, motyw przewodni itp.)


Moja nagroda opływa zielenią 😉 Wszak już prawie wiosna. A poza tym zielona jest koniczyna. Czemu o niej wspominam? Tego można się dowiedzieć z mojego wpisu na Art-Piaskownicy.

W skład zestawu ode mnie wchodzą:
* zestaw różnych papierów zielonych i wiosennych

* zestaw papierów świątecznych (z dużą ilością zielonych)
* zielone kwiatki akrylowe
* zielone cyrkonie
* wiosenna tekturka
* sznurek jutowy z listkami
* kawałek zielonej skóry sztucznej (idealna na grzbiet albumu)
* słoiczek pasty woskowej w kolorze żółwiowej zieleni
* zielona fizelina (w srebrny wzór oraz z delikatnym złotym brokatem)
* bransoletka z koniczyną
* notes, który zostanie wykonany po ogłoszeniu wyników.















Aby wziąć udział w zabawie i otrzymać moją nagrodę, trzeba zapisać się na blogu Art-Piaskownica 😊
A pod postami pozostałych dziewczyn możecie zawalczyć o nagrody od nich!


 --------------------------------------------------
Przesyłam pozdrowienia 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Super wszystko dobrane. Rewelacyjna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zabawa z tymi urodzinami! Świetny pomysł miałyście! Chętnie się przyłączę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw upominkowy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego dla dt blogowego:))) Może zielona koniczunka przyniesie mi szczęście? 😁 Pozdrawiam Kasiu😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorące życzenia urodzinowe! Wiosną powiało przy Twoich prezentach :) A ja już wiosny stęskniona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna nagroda :) Wszystkiego najlepszego dla Was dziewczyny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zestaw do wygrania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bawcie się dobrze! Zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia w imieniu wszystkich dziewczyn z bloga Art-Piaskownica! Cieszę się, ze zestaw przypadł Wam do gustu i życzę powodzenia biorącym udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna nagroda. Makramowa bransoletka jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super świetna zabawa i nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak, to się nie skusić, gdy widzę kolejny fajny zestaw :).

    Och, ja już wiem jaki bym chciała notes ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.