Kartka: wiosenny pop-up box



Czy robiliście kiedyś kartki typu pop-up?
Ja niezbyt często sięga po tę formę, a przecież daje ona tyle możliwości!
U mnie dzisiaj wiosenny pop-up box. Kwiaty, motyle, ptaki i sporo turkusu zdecydowanie zdominowały tę pracę 😊







Jednakże kartki pop-up to nie tylko boxy. Przyjmują one również wiele innych form. Jeśli chcecie je poznać, a może wziąć udział również w pop-upowym wyzwaniu, to zapraszam na bloga Art-Piaskownica, gdzie królują dzisiaj właśnie kartki pop-up 😊

--------------------------------------------------
Przesyłam pozdrowienia 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Użyłaś papieru który kocham ogromną miłością, niestety nie wiem gdzie można go kupić. Miałam u siebie sklep stacjonarny z nim, ale już go nie ma (papieru) i nie chcą /nie mogą go sprowadzić. Czy zechcesz zdradzić skąd masz wspaniały turkus?
    Z tej samej firmy było jeszcze przepiękne bordo /czerwień też już tylko go wspominam i tęsknię...

    A Twoje praca wspaniała, po up też u mnie bardzo rzadka się pojawia... W sumie pojawił się raz i robiło się go fantastycznie, ale do drugiego razu... Jakoś nie doszło.
    I jeszcze te piórka i tez motylki, pięknie go zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za takie miłe słowa o mojej pracy :)
      A co do papieru, to już do Ciebie napisałam ;)

      Usuń
  2. Jakie boskie kolory:) uwielbiam kartki pop up, ale za boxa jakoś nie mogę się zabrac:) A twój wyszedł cudowny🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box, cudne kolory, ładnie wycięte boki , dodane scrapki, cudownie, wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię turkusy :) piękna praca Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kolory, super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna! Cudne te kolory :)
    Jeszcze tej formy nie próbowałam, może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Joasiu :) Ciekawa jestem tej formy w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  7. Uwielbiam tę formę! Chociaż sama jeszcze jej nie robiłam. U Ciebie cudna kompozycja i obłędne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No i może kiedyś spróbujesz swojej wersji ;)

      Usuń
  8. Piękny box...cudownie go wykonałaś ...świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pop-up box, kolorystyka przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny, te turkusy są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie sięgnęłam po tę formę, ale to kwestia czasu. Chciałabym spróbować zrobić jakieś pop-up;) Zdecydowałaś się na piękne odcienie! Lekko tu i czuć wiosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka, ja mało sięgam po nie typowe formy kartek ale bardzo mi się podobają i ta wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca , zachwycające kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.