Zapraszam do krainy czarów



W ślad za moim poprzednim postem, w którym pojawiła się mała forma z motywem Alicji - pudełko po zapałkach, postanowiłam stworzyć coś do kompletu.
Znów mała forma, jednak tym razem jest to dość często pojawiające się u mnie ATC. Taki właśnie jest temat nowego wyzwania na blogu Art-Piaskownica, gdzie serdecznie Was zapraszam i zachęcam od udziału.


Ale! Czy widzicie, w jakich okolicznościach "przyrody" pojawiły się moje ATCiaki? To książka z 1984 roku ilustrowana przez Dušana Kállay'a. Cudowne surrealistyczne ilustracje mocno przemawiają do wyobraźni. Książkę znalazłam przypadkowo, w czasie porządków w pewnej piwnicy i na jej widok mocniej zabiło mi serce 💗 A jako dodatkowy "smaczek" zdradzę Wam, że zdjęcia książki zrobiłam na 200-letniej drewnianej skrzyni posagowej. Tę już kupiłam, na targu staroci, za niewielkie w sumie pieniądze, pan chyba nie wiedział, co sprzedaje 😁














--------------------------------------------------
Przesyłam pozdrowienia 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Cudne ateciaki! A znaleziska zachwycające! Książki zazdroszczę i skrzyni też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ateciaki- ilustracje rzeczywiście niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra ateciaki! rzeczywiście ilustracje zachwycają :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudowne. ATCiaki są słodkimi maleństwami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ATC. A książka- rewelacja! I jakież piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne skarby! Książka jest pięknie zilustrowana, idealnie wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowności. Skrzynię koniecznie pokaż w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe Atciki ...uwielbiam te maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały Klimt stworzyłaś na zdjęciach! Karty są świetne, podoba mi się ta z kartkami środkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie skarby😀😀 A atciaki wyszły obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ateciaki, bajeczne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne, stworzyłaś naprawdę wyjątkowy klimat.
    A ta książka to prawdziwy skarb!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Wam dziękuję! Cieszy mnie, że ATCiaki się Wam podobają i książka zachwyca :) A skrzynię na pewno pokażę kiedyś w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUUUPER . ATC wyszły mega fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany ale skarby!!! Pięknie - i z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łow skarby niesamowite i ATC cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.