Dekoracja na Boże Narodzenie - shaker box na piku



Cześć!

Dekoracje na piku to w ostatnim czasie jedna z moich ulubionych form. Szczególnie te, które dodatkowo mają shaker box. Uznałam, że taka forma dekoracji w wersji świątecznej będzie świetnie wyglądać. Na jej wykonanie wybrałam papiery w czerwieniach, dzięki czemu uzyskałam ozdobę pełną energii.
Taka dekoracja z shaker boxem na piku, to bardzo fajny drobiazg na upominek. Niezobowiązujący, a jednocześnie bardzo miły gest, który może stanowić samodzielny podarunek albo być dodatkiem do większego prezentu.


 







--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html



Komentarze

  1. Super, sheakerboxa na piku to jeszcze nigdy u nikogo nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie jesteś pierwszą osobą, która mi to pisze, więc chyba coś w tym musi być :D

      Usuń
  2. Piękna dekoracja Kasiu:) Zawsze podziwiałam Twoje dekoracje na piku, są bardzo ciekawe i oryginalne, za każdym razem osiągasz inny efekt, to jest super:) Muszę się kiedyś skusić i wykonać coś w tym stylu, zainspirowałaś mnie kochana:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, bardzo Ci dziękuję za ten ciepły komentarz :)
      Koniecznie spróbuj własnego wykonania, ta forma daje naprawdę wiele możliwości :)

      Usuń
  3. Jak zwykle zaskakujesz Kasiu :) Ten rodzaj ozdoby jest tak, jak mowisz - niezobowiązującym upominkiem. Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu, miło mi, że znów udało mi się zaskoczyć czymś ciekawym :)

      Usuń
  4. Kasiu piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ozdoba! Wprowadza świateczny nastój.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ozdoba, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.