Karka bożonarodzeniowa z piernikowym ludkiem



Cześć!

Oficjalnie melduję, że moje kartki świąteczne już prawie w komplecie. Jeszcze dosłownie kilka sztuk muszę przygotować i w przyszłym tygodniu będę je wysyłać w świat.
Kolejna do kolekcji to kartka z piernikowym ludkiem. Prosta, ale sympatyczna i pełna ciepła 😊
Ciekawa jestem, czy przypadnie Wam do gustu.







--------------------------------------------------
Pozdrawiam ciepło
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


Komentarze

  1. Bardzo radosny ten ludek i sprawia, że cała kartka jest taka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Właśnie też mam w planach 2 kartki z Ciastkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i radosna, aż chce się schrupać

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest z tym wesolutkim ciasteczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! Ten ciastek słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna, taka cieplutka i radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesoła karteczka, przyjemny ten pan ciastek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna Kasiu! do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna Kasiu, niesie tyle ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka smakowita kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.