Kartka z shaker boxem na Boże Narodzenie



Ostatnio chętnie sięgam po shaker box. Coraz bardziej do mnie przemawia ta forma. Była już świąteczna dekoracja na piku, tym razem jest kartka.
Wystarczyły: zimowa grafika, ładne papiery, brokatowa dekoracja i błyskotki do shaker boxa.

Kiedyś mocno się broniłam przed shakerami, jakoś nie potrafiłam "ugryźć" tematu. Ale kilka prób sprawiło, że ta forma podoba mi się coraz bardziej.






--------------------------------------------------
Tworzycie prace z shaker boxami?
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


Komentarze

  1. Piękna, bardzo zimowa.
    A zimy nam będzie brakowało w te święta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko :)
      Oj tak, będzie brakowało :/

      Usuń
  2. Cudownie zimowa karteczka, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca.
    Szkoda, że w tym roku nie możemy się cieszyć białymi Świętami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Niestety, białych świąt nie ma już od lat.

      Usuń
  4. Mnie się bardzo podoba zawartość shakera,przyjemnie się obraca kartką i podziwia śniegowy pył ;) Udana kartka Kasi, którą mam przyjemność mieć u sisbie ;) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, Kasiu, że karteczka sprawiła Ci przyjemność :)

      Usuń
  5. Ależ piękna karteczka! Shaker wyszedł cudownie i torzy taką mroźną aurę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska! Dobrze, że się przekonałaś do shakerów, bo super Ci wyszedł. :) Ja też lubię shakery, ale zawsze mi brakuje jakiejś ramki na wierzch, nigdy żadna nie pasuje kształtem albo rozmiarem. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A ramki robię sama i teraz mi wszystko pasuje :)

      Usuń
  7. Ogromnie mi się podoba ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.