Bardzo proste kartki na Boże Narodzenie





Cześć!

Święta już za tydzień. To już ostatni dzwonek na wysłane kartek z życzeniami na Boże Narodzenie. Jeśli masz je przygotowane, tak, jak ja, to po prostu wysyłasz - ja pędzę dziś na pocztę 😊
Ale jeśli jeszcze nie masz wszystkich, a chcesz kogoś obdarować kartką z życzeniami, to co zrobić? Najlepiej jakieś bardzo szybkie w wykonaniu i efektowne kartki. Z pięknymi grafikami sprawa będzie banalnie prosta 😉
Kartki składają się z: bazy, grafiki świątecznej, napisu, perełek w płynie. Prawda, że nieskomplikowane i ekspresowe? 😁





--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Bardzo piękne karteczki wykonałaś, śliczne wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwyca mnie rozmieszczenie perełek- ideał! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, śliczne są. Nic nie mów nawet, ja dopiero skończyłam produkcję, jeszcze poczta mnie czeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku szalałam na ostatnią chwilę, w tym roku postanowiła się nie stresować i produkcję zaczęłam wcześniej :D

      Usuń
  5. Uwielbiam takie proste świąteczne kartki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi isę te grafiki, ale mnie zawsze korci, żeby dołożyć do kartki sporo dodatków i muszę uważać, żeby nie zakryć grafiki. Tobie udało się zrobić proste, szybkie kartki bez zakrywania dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie coraz łatwiej przychodzi robienie takich prostych kartek ;)
      Dziękuję, miło mi, że Ci się podobają.

      Usuń
  7. Kasou, jesteś mistrzynią szybkich kartek!!! Wyglądają świetnie :) Te kropy, kropki, kropeczki są strzałem w 10 tke! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne Kasiu i naprawdę szybkie!!! Super grafiki, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Edytko :) Grafiki zrobiły tutaj dużą część roboty ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł z tymi kartkami, bardzo fajny i szybki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.