Ozdobne świąteczne pudełko na pierniki




Cześć!

Tym razem mam dla Was inspirację na ozdobne pudełko. Może być opakowaniem np. na ciasteczka lub pierniczki. Albo na jakiś inny upominek. U mnie pudełko było opakowaniem na świąteczne przepisy, które powędrowały do Ani w ramach wymianki. O samej wymiance wspomnę w innym poście.

Pudełko stworzyłam z pudełka na kartkę. Na wieczku nakleiłam ozdobny papier, naniosłam pastę strukturalną przez szablon, a po wysuszeniu pasty musnęłam w kilku miejscach pastą w kolorze pudrowego różu. Tą samą pastą pokolorowałam napis z tekturki. Dodałam kompozycję z papierowych wycinanek, tekturek (ozdobionych złotym pudrem do embossingu), kwiatu z foamiranu (który dostałam kiedyś od Anety - dziękuję 😊) oraz anyżu, a rant wieczka okleiłam taśmą bawełnianą ze świątecznym wzorem.

Najfajniejsze jest to, że po wypakowaniu prezentu pudełko może posłużyć do przechowywania np. zdjęć 😉







--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

Komentarze

  1. Ale cudowne to pudełeczko, świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam. Na sam widok pudełka cieknie mi ślinka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudełko! Pasta woskowa rewelacyjnie się prezentuje i ładnie podkreśla odbity wzór. Dekoracje urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne Kasiu, uwielbiam te Twoje cudowne szczegóły jak np piękna wstążeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Sprawiłaś mi ogromną radość tym komentarzem :)

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się ten wzór z maski. wygląda jak szron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To jeden z moich nowych nabytków i już się bardzo lubimy ;)

      Usuń
  6. Śliczne pudełko Kasiu, pięknie dobrałaś kolory i dodatki, wszystko gra idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne pudełeczko! Najbardziej podoba mi się ta kompozycja na wierzchu, właśnie takie lubię - każdy szczegół widać, niczego nie jest za dużo. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszy mnie, że mój umiar jest miły w odbiorze :)

      Usuń
  8. Nie wiem, czy wyjęłabym pierniczki z takiego pięknego pudełeczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno im leszy piernik, tym dłużej powinien leżakować, więc jest to jakaś opcja :D
      Ale chyba lepiej zjeść pierniki, a pudełko przeznaczyć na inne rzeczy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.