Słoneczne pozdrowienia - wakacyjna kartka



Cześć!

Wakacje w pełni, a wraz z nimi wakacyjne pozdrowienia. Czy wysyłacie pocztówki z wakacyjnymi pozdrowieniami?



Wakacyjna kartka z pozdrowieniami


Do stworzenia tej kartki przyczyniła się wymianka, na którą się zapiałam oraz aktualne wyzwanie na blogu Od A do Zet, do którego ta kartka jest moją inspiracją.
Kartka jest bardzo letnia, wakacyjna i plażowa. Takie klimaty najbardziej kojarzą mi się z wakacyjnymi pracami, choć w rzeczywistości jestem zdecydowanie miłośniczką gór 😉








-----------------------------------------------------
Przesyłam moc wakacyjnych pozdrowień 😊

Komentarze

  1. Piękna, prawdziwie letni klimat 💕🍹

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje klimaty :D Świetna jest, taka gorąca i pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna Kasiu!!!!!
    az kusi do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy wakacyjny klimat stworzyłaś na kartce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wakacyjna kartka :) też się zapisałam do tej wymianki ;) ale moja kartka dopiero będzie się robić, bo moje wakacje wypadają na sam koniec lata :) mam nadzieję, że moja para wymiankowa się nie zestresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna słoneczna karteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, mimo niepewnej pogody za oknem, ta kartka od razu przypomina, że trwają wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna idealnie oddaje wakacyjne klimaty 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ci ona! :-) Stoi w centralnym miejscu i przywołuje egzotyczne letnie klimaty. I zachwyca...
    Dziękuję, Kasiu! Miło być znowu twoją wymiankową parą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie letnia kartka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.