Letni wianek z różami na drzwi



Cześć!

Lato w pełni, choć pogoda ostatnio na to nie wskazuje 😉
Nie zmienia to jednak faktu, że mój wiosenny wianek na drzwi "przeterminował się". Nadeszła pora na jego wersję letnią.


Letni wianek na drzwi


Wianek przygotowałam na bazie Woodouts. Idealnie nadaje się ona do mediowania, więc ozdobiłam ją pastą strukturalną, farbą akrylową i pastą woskową.
Główną dekoracją wianka jest kompozycja ze sztucznych gałązek i foamiranowych różyczek. Róże, królowe kwiatów, bardzo kojarzą mi się z latem. Choć jestem też zwolenniczką innych kwiatów 😊Do kompozycji dodałam też kilka czerwonych kulek. Po przeciwnej stronie, po skosie, nakleiłam papierowe motylki.











-----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Śliczny, świetnie się prezentuje :)
    A ja już zapomniałam, że mamy lato, ale mam nadzieję, że jeszcze nadejdą upalne dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)
      Lato właśnie wraca, u mnie już ciepło i przyjemnie :)

      Usuń
  2. Piękne Kasiu. Uwielbiam Twoje kompozycje, delikatnośc i wyczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu, ogromnie Ci dziękuję za ten sympatyczny komentarz :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.