ATC lato

 W tym tygodniu moją pracownię opanowały ATCiaki.
Po wersji vintage przyszła pora na wersję letnią.

Wakacyjny klimat uzyskałam wykorzystując papiery w kolorze wody i piasku oraz wycinanki kojarzące się z wakacjami. Dodatek emaliowanych kropek w soczystych kolorach jeszcze podbija ten efekt.
Zastosowałam też ciekawy zabieg - zrobiłam plażę na moich kartkach ATC. Nałożyłam dość sporą ilość kleju, po czym zasypałam go wypełniaczem w postaci piasku: różnokolorowego i o różnej ziarnistości. Lekko docisnęłam i postawiłam do wyschnięcia. Podoba mi się ten efekt 😊










-----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. świetnie Ci Kasiu wyszedł klimat na ateciakach. Ale ich dużo ostatnio u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Martusiu :) No przez regularne wymianki całkiem ich u mnie so=poro ;)

      Usuń
  2. Piękne. Podziwiam za tworzenie tak małych form.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małe formy wcale nie są tak trudne :)

      Usuń
  3. Joj, jak cudownie Kasiu :) Z piaskiem to jest to! Świetny efekt :) Nie obsypuje się?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne - bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne, są bardzo urocze, super klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.