Pastelowa kartka urodzinowa




Cześć 😊

Dziś mam dla Was coś delikatnego i zwiewnego.
Kartka urodzinowa w pastelowych barwach, z akwarelowymi kwiatami. Kwiaty, jak również same papiery, z których przygotowałam pracę, pochodzą z kolekcji Forever in love (Studio75).
Dodałam do tego tylko koronkę, kokardę (wyciętą wykrojnikiem) oraz perełki.

Kartka idealnie mieści się w kopercie. Lubię niekiedy przygotować taką właśnie kartkę, bo często nie mamy możliwość, aby wręczyć ją osobiście, a kartkę w kopercie łatwiej wysłać 😉






-----------------------------------------------------
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Wspaniała karteczka w pięknych słonecznych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, bardzo subtelna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka i bardzo fajna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantyczna, zwiewna, prześliczna. Świetne te papiery akwarelowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Użyłam tych papierków tylko raz a tu widzę, że mają potencjał....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, bardzo delikatna, ślicznie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie eteryczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka 😍 letnia i energetyczna dzięki kolorom 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka, te kolory zawsze wydają mi się bardzo energetyczne, może dlatego, że pomarańcze zawsze kojarzą mi się z energią lata. Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.