Retro tag z dodatkiem fuksji

 


Cześć!

Po dość długiej, jak na ostatnie standardy, przerwie, powróciłam do pracowni. Przerwa spowodowana była wyjazdami wakacyjnymi. Nawet coś tam ze sobą zabrałam do tworzenia, ale... no brakło czasu na twórczość 😋 Dlatego też po powrocie bardzo mnie już ciągnęło do pracowni. Jednak po dłuższej przerwie nie zabieram się za duże i skomplikowane projekty, bo potrzebuję czegoś "na już", żeby szybko cieszyć się efektem. Dlatego też powstał niewielki tag. Stworzony według przepisu z najnowszej zabawy na blogu Art-Piaskownica: "Przepis na... - fusy z kawy, biała farba, stare zdjęcie".

 


U mnie biała farba stworzyła troszkę chlapań na pracy, a fusami posypałam chrobotek. Dodatkową ciekawostką jest to, że całe tło pracy zrobione jest z "resztek" papieru, a dokładnie z pasków powycinanych z okładki zestawu "Secrets Old Journal" od ITD Collection. Szkoda mi było ciąć całe duże arkusze na tak małą pracę, bo z papierów chciałabym zrobić album. W tej sytuacji wycinanki z okładki okazały się być idealne do tego projektu 😁


Całość pracy uzupełniłam kwiatami w kolorze fuksji, bo miałam wielką ochotę na dodanie mocnego akcentu kolorystycznego.


 Mam nadzieję, że praca przypadnie Wam do gustu. A poniżej raz jeszcze zostawiam przekierowanie na piaskownicowego bloga:

------------------------------

Z ciepłymi pozdrowieniami 💗

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Bardzo klimatyczny tag

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Cudny klimat. Taką pracę powiesiłabym od razu na ścianie! Lubię tak oprawione zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam retro, vintage- nic więc dziwnego, że tak skradł mi serducho <3
    I do tego to przesłanie- szkoda, że o tej prostej prawdzie tak wiele osób w dzisiejszych czasach zapomina. Serce przegrywa walkę z rozumem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga za Twój komentarz <3 Cieszy mnie ogromnie, że to moje proste przesłanie jest zauważalne. I nie smućmy się, nie zamartwiajmy, lecz radujmy, że mamy świadomość. Wszak miłość tworzy się miłością ;)

      Usuń
  4. Kasiu ciekawie wyszło, a mocny akcent kwiatów sprawia, że praca jest pełna energii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.