Romantyczna ramka mixed media




Cześć!
 
Zdradzę Wam małą tajemnicę - uwielbiam ramki. Zarówno posiadać, jako element dekoracyjny, jak i robić je, ozdabiać. Mam w pracowni całe pudło okazyjnie zakupionych ramek. Są nieduże formatem, ale mają szeroką powierzchnię ozdobną. Kupiłam je kiedyś okazyjnie w baaaaaaardzo dobrej cenie. Planowałam zrobić z nimi warsztaty, ale... nastała wiosna 2020 😖 Zostałam więc z pudełkiem ramek, ale może kiedyś się uda zorganizować warsztaty z ich wykorzystaniem 😏
Póki co, co jakiś czas wyciągam sztukę i ozdabiam. Jedną zrobiłam kiedyś na niebiesko, z domieszką miedzi. Powstała ramka w kolorach zimy. Do jej ozdobienia użyłam szablonu z ITD Collection ze wzorem azulejos, który bardzo lubię. Po szablon sięgnęłam również tym razem, ale zastosowałam inne kolory. Bardzo delikatne, pastelowe, z różem i subtelną brzoskwinią. Bo to ramka dla rodziców pewnej małej dziewczynki. Na zdjęcie córeczki. Zatem kolory musiały być właśnie takie 😉 Aby ramka nie była pusta w środki, zamieściłam w niej cytat, który łatwo można podmienić na zdjęcie. Całość uzupełniłam kompozycją kwiatową.

 
 
Tak sobie myślę, że ramka fajnie by się też sprawdziła jako prawa zdjęcia ślubnego. Jak sądzicie?
No i ciekawa jestem też, która ramka podoba się Wam bardziej - zimowa czy pastelowa?

 
 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Przepiękna, dziewczęca ramka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna ramka! masz rację, na ślubne byłaby idealna! Ale w sumie...jest bardzo uniwersalna: i dziecięca, i kobieca, i romantyczna....:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna, taka delikatna, dziewczęca. Nie oddawaj ramek! Ciężko jest zdobyć tanio takie właśnie z dużą powierzchnią do ozdabiania. Ja nie mogę jakoś trafić. :( Mam jedną z ali, ale wcale nie była tańsza niż u nas, tylko bez kosztów wysyłki, więc wyszło taniej. One Ci się jeszcze przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Daga!
      Ramek póki co nie oddaję :D Mam ich jeszcze chyba ze 20. A koszt jednej był... 1 zł :P

      Usuń
  4. Bardzo ładna ramka. Nie znałam tego cytatu

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafny i jakże prawdziwy cytat, ramka świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, cudowna i jeszcze raz piękna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow, ale super ramka. Fajna taka duża powierzchnia do ozdabiania. Jest idealna na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Powierzchnia świetna, dużo można na niej zdziałać :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.