Retro kartka kopertowa - kopertówka



Cześć!
 
Bardzo lubię kobiece i romantyczne prace w stylu retro. Pudrowe kolory, cieniowanie w kolorze brązu, kwiaty, a do tego coś lekkiego, np. sizal i piórka. Dobrze się czuję w takim stylu i tworzenie takich prac to czysta przyjemność. Tym razem powstała kartka kopertowa, czyli kopertówka. To takie fajne dwa w jednym, bo nie jest potrzebna już ani koperta, ani pudełko na kartkę. Aby kopertówka trzymała fason i nie otwierała się, związałam ją lnianym sznurkiem. Całości dopełnia napis "Sto lat", który jest potuszowaną tekturką.







 
Kopertówkę zgłaszam do udziału w zabawach:

Scrapowe bingo (kwiaty - tekturki - lniany sznurek) - Scrapbooking Shop

 
B jak beżowy - Tworzę w jednym kolorze
 

 
 
 ------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

Komentarze

  1. Śliczna, delikatna karteczka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    Cudna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło idealnie. Bardzo delikatnie i kobieco. Podoba mi się kompozycja kwiatowa i kolorki tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, przeurocza. Widać, że się dobrze czujesz w tym stylu. I mnie też bardzo się podoba kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kopertówka :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK - DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. Cudna, uwielbiam ten typ postarzeń. Jak ze starej pięknej fotografii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi, że właśnie takie skojarzenia wiążą się z moją kopertówką :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię tą formę kartki- kopertówka dawno już nie robiłam chyba czas aby to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) No i czas nadrobić zaległości, zachęcam!

      Usuń
  8. Kasiu, to zdecydowanie Twój styl!! Bardzo mi się podoba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stworzyłaś niesamowity klimat tą pracą, cudo! :) dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK. Pozdrawiam, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia piękna kopertówka, dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza kartka o bardzo oryginalnej formie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.