Blejtram mixed media ze smokiem


 

Cześć!

Czy wspominałam Wam, że w ogrodzie trzymam smoka? 😉 Jest nieduży, zielony i połyskuje na złoto. Chciałam pokazać Wam go w pełnej krasie. ale mój smok niezbyt chętny jest do prezentowania się nieznanym sobie ludziom, toteż pozwolił mi tylko na zrobienie zdjęcia oka. Uznałam, że takie smocze oko zasługuje na godną oprawę, dlatego zrobiłam z niego blejtram na okrągłej bazie. Dodałam sporo patyny i nieco sypnęłam brokatem.

I wiecie co? Tym smoczym projektem poczułam, że kryzys twórczy minął 😍










Smoka zgłaszam do zabawy na blogu Zielone Koty:


Bo powrót weny to jedno z najlepszych wydarzeń w życiu twórcy 💗

 
------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

 https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html

 

 

Komentarze

  1. Boska praca! Baaardzo mi się podobają kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana tym smoczym okiem. Pobudza wyobraźnię, jest pełen tajemniczości. Takie pracę zapamiętuje się na długo! :) Wszystko prezentuje się tak autentycznie, że jestem w stanie uwierzyć w to, że masz w ogrodzie smoka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Kasiu, dziękuję za taki miły komentarz! Obiecuję, że jak mnie odwiedzisz, to Ci tego smoka w ogrodzie pokażę ;)

      Usuń
  3. Wow!
    Hipnotyzujące spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, mega! Dawno nie widziałam nic tak dobrego :)
    Sama malowałaś to oko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję, ogromną radość sprawił mi Twój komentarz :* Oko to fragment papieru ryżowego od ITD Collecion :)

      Usuń
  5. Cudowna praca! Uwielbiam smoki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycałam się już na FB, ale powiem jeszcze raz- rewelacja! Projekt dopracowany w każdym szczególe. Dla mnie BOMBA ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ kolory!!!! Nieziemska praca! Jest wspaniała, jakie struktury to oko.... Achhhh....

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycający projekt - oby takich więcej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, zachwycająca praca! kolory świetne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.