Zimowe ATC z dzwoneczkami - wyzwanie w Art-Piaskownicy

 


Cześć!

Dzisiaj ostatnia w tym sezonie praca świąteczna i zimowa. Choć zima w tym roku nie odwiedziła mojego miejsca zamieszkania, to jednak udało mi się stworzyć pracę w takim stylu.
Szczerze się zastanawiam, czy nie wybyć na weekend w góry z rodzinką. W celu jeżdżenia na sankach, lepienia bałwana, rzucania się śnieżkami i robienia aniołków na śniegu. Moja córcia baaaaardzo tęskni za takimi aktywnościami i chyba czuję potrzebę spełnienia jej dziecięcych marzeń 😉

Ale, wracając do dzisiejszej pracy, przygotowałam zimowe ATC.
Jest to moja interpretacja najnowszego wyzwania na blogu Art-Piaskownica. Wyzwanie to zapoczątkowuje serię wyzwań "Znaki zodiaku", która będzie kontynuowana przez cały 2020 rok. A na zakończenie cyklu nasze DT wybierze jedną osobę, która dostanie nagrodę rzeczową. Warunek konieczny - osoba taka musi wziąć udział w każdym etapie z cyklu wyzwań.
Ja w każdym miesiącu będę Wam prezentowała ATCiaki, pokazując, że wytyczne można zinterpretować bardzo różnorodnie i praca niekoniecznie musi nawiązywać do konkretnego znaku zodiaku.

W tym miesiącu mamy Wodnika. Moje ATC powstały z inspiracji:
- kolorami, które są szczęśliwe dla Wodnika: błękit, szary,
- porą roku Wodnika: zima,
- żywiołem: powietrze (dźwięk dzwonków).












Ciekawa jestem Waszych interpretacji wyzwania. No i koniecznie dajcie znać, czy weźmiecie udział w całej serii 12. wyzwań 😊

--------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html


Komentarze

  1. Przepiękne! Spadasz mi z nieba z tym wyzwaniem! Od jakiegoś czasu chcę się nauczyć robić atc i nawet szukałam ostatnio szablonu do druku. Może się zmobilizuję w końcu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Co do wyzwania - interpretacja tematu może być dowolna, ale owszem, może to być doskonała okazja, żeby zrobić ATC :)
      A co do szablonu, to zrobiłam go dla Ciebie, bo widziałam Twoje pytanie w jakiejś grupie. Tylko nie odpisałaś i nie wiem, czy nadal chcesz. No i na jakiego maila wysłać ;) Jakbyś chciała, to napisz na: pracowniaesme@gmail.com

      Usuń
    2. Ale przepraszam bardzo, o co chodzi z tym drukowaniem szablonów do ATC????? Myślałam, że robi się po prostu trzy podobne do siebie kartki w formacie około A6... ?

      Usuń
    3. Martyna, chodzi o szablon na bazę ATC, żeby nie trzeba było mierzyć za każdym razem wielkości kart :)

      Usuń
  2. Fajne, zimowe ATC, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super Kaisu, piękne atciaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne ATC:) ja ciągle nie mam odwagi zabrać się za ATC:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś widziałam to zodiakalne wyzwanie... Ale jakoś nie wzięłam się... I pewnie się nie wezmę... :( A Twoje nawiązanie tak dalekie i skomplikowane, w sumie, ale naprawdę rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że nie trzeba podchodzić do tematu "sztywno" i dosłownie ;) Lubię niesztampowe rozwiązania ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne te ateciaki Kasiu, delikatne i mroźne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe , pięknie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ATC-iaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, chociaż na chwilę przywołałaś zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No chociaż na chwilę ;) Chociaż jak dla mnie, to może już być pełnia wiosny :D

      Usuń
  10. Prześliczne karty, a jeśli chodzi o wyzwanie to już w całym nie wezmę udziału, trochę chyba za późno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No na całe wyzwanie już niestety za późno. Ale i tak warto brać udział w pozostałych :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.