Zimowa ramka na zdjęcie




Cześć!

Witam Was po świętach. Mam nadzieję, że spędziliście te kilka dni na czynnościach, które sprawiały Wam przyjemność 😊 Ja spędziłam ten czas bardzo na luzie, bardzo rodzinnie i bardzo w stylu "robię to, na co akurat mam ochotę" 😉 I, o dziwo, nie zaglądałam do pracowni (chyba potrzebowałam kilku dni przerwy po przedświątecznym maratonie).
Naprawdę odpoczęłam (w sensie fizycznym), ale przede wszystkim odpoczęła mi głowa. Nie goniły mnie terminy, nie było listy "to do", nigdzie nie biegłam w pędzie dnia codziennego... Totalny reset głowy, który zrobił bardzo, bardzo dobrze mojemu samopoczuciu.


W związku z czym wracam w pełni sił, z głową pełną pomysłów, z nowym zapałem, przemyśleniami i planami. Bo ja nie robię noworocznych postanowień. Ja po prostu planuję zadania do realizacji 😉

Dzisiejszym postem zapoczątkowuję kilka wpisów podsumowujących. Będzie wpis o wszystkich wymiankach, w których miałam przyjemnosć wziąć udział w grudniu (to właśnie przez to i przez stertę kartek które wysłałam zrobił mi się istny świąteczny maraton w pracowni 😋), będzie podsumowanie mojego rękodzielniczego roku (a może i trochę prywaty się trafi - dajcie znać, czy interesowałby Was taki bardziej lifestylowy wpis), będzie też o planach twórczych na 2020 rok.

A co wspólnego ma ramka z serią wpisów podsumowujących? Otóż jest to część zestawu prezentowego, upominek, który trafił do mojej wymiankowej pary w ramach zabawy w Hobby Place. Jednym z zadań do wykonania było przygotowanie świątecznej ramki na zdjęcie. Ja podeszłam do tematu w taki sposób, że stworzyłam zimową ramkę, która może służyć jako baza do zdjęcia, ale może też być dekoracją sama w sobie. To już zależy od tego, w jaki sposób Ania będzie chciała wykorzystać ramkę. Dałam jej w en sposób możliwość wyboru. Również styl ramki nie jest przypadkowy, bo ramka zimowa dłużej może ozdabiać mieszkanie, taka typowo świąteczna po nowym roku mogłaby się zdezaktualizować 😋














Ramkę zgłaszam do zabaw:



 

Wśród innych zadań do wykonania było tez przygotowanie drobnej dekoracji. Postanowiłam zrobić świecznik ze słoika, dopasowany kolorami i stylem do ramki.




--------------------------------------------------
A ja jestem ciekawa, jak minęły Wasze święta.
Dajcie znać 😊
Pozdrawiam serdecznie
😚
 
https://www.instagram.com/pracownia.esme/https://esmescrap.blogspot.com/2019/11/proste-kartki-bozonarodzeniowe.html



Komentarze

  1. uwielbiam takie prace- pięknie! I ten świecznik jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, piekna! jakie cudowne śniezynkowe tło, zakochałam sie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Martusiu :) Tło jest moją pierwszą w "dorobku" maską ze wzorem świątecznym i naprawdę jestem zadowolona z jej zakupu :D

      Usuń
  3. Genialne! Jedno i drugie super, ale ramka po prostu mnie powaliła! Wszystko tak pięknie połączyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja, rameczka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka i świecznik. Też bralam udział w tej wymiance, muszę swoje zdjęcia wrzucić do komputera i je w końcu opublikować.
    Moje święta na spokojnie spędzone w gronie rodzinnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Koniecznie opublikuj z przyjemnością pooglądam :)
      A święta na spokojnie to bardzo fajna sprawa ;) U mnie tez takie były.

      Usuń
  6. Ramka jak i reszta upominków, które pewnie jeszcze się pojawią w Twoich wpisach jest fantastyczna. Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Aniu, że ramka przypadła Ci do gustu :)

      Usuń
  7. śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rameczka Kasiu, będzie wspaniałą ozdobą i fantastyczną pamiątką:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Edytko i pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  9. Wspaniale ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu ramka przepiękna! Nawet zdjęcia nietrzeba umieszczać :) Także brałam udział w tej wymiance... Niebawem i u mnie małe podsumowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie taki był zamysł, żeby można było postawić ramkę bez wklejania zdjęcia.

      Usuń
  11. Cudna ramka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet, wspaniale się prezentuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka swojska, ciepła i domowa ta ramka... Chociaż w sumie zimowa, bo przypruszona śniegiem i błękitna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czyli zamysł zrealizowany - jest zimowo i przytulnie ;)

      Usuń
  14. Przepiękna, świąteczna ramka❤️💕😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.