Dziewczęca dekoracja na piku




Cześć!

Tym razem niewielka forma twórcza - dekoracja na piku. Lubię te maluszki, wtykam je w doniczki z wiatkami, zwłaszcza, jeśli te akurat nie kwitną. Taka dodatkowa plama koloru 😊 Tym razem stworzyłam dekorację dla córci do jej pokoju. Jest zatem grafika z aniołkową dziewczynką, kwiatuszki i pastelowe kolory. W sam raz dla czterolatki 😉
Papiery, których użyłam pochodzą z zestawu od ITD Collection.







-----------------------------------------------------
Robicie ozdoby na piku,
lubicie tę formę dekoracji? 😊

Komentarze

  1. Śliczna jest, bardzo urocza, uwielbiam tego typu ozdoby, o czym zresztą już wiesz :D
    Wianek, o który pytałaś:
    http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Komunijny-wianuszek/516

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaka urocza praca...słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza i słodziutka dekoracja ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zastosowanie. Pieknie sie prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka! Sama bym taką chciała. :) Ta grafika jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, zaczynasz mnie inspirować tymi "wtyczkami do kwiatów"! ;) To kolejna Twoja tego typu praca, która bardzo mi sie podoba. Osobiście dotąd zrobilam tylko wieklanocną dekoracje na piki, i na tym się skończyło, a przecież to taka przydatna dekoracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dekoracja! I całoroczna! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.