Industrialne serce




Cześć!

Tym razem mam dla Was inspirację nieco odmienną od tych, jakie prezentowałam ostatnio. Większość moich ostatnich prac była bowiem utrzymana w stylu romantycznym, wiosennym, shabby chic. A dziś - praca w stylu industrialnym (albo steampunkowym 😉).


Industrialne serduszko


Na sklejkowym serduszku (baza Woodouts) ułożyłam kompozycję z trybików. Następnie całość zamalowałam dokładnie za pomocą czarnego gesso. Gdy wszystko wyschło, nałożyłam farby do patynowania. A gdy wyschły farby, to dodałam w kilku miejscach pasty woskowe - czerwoną, miedzianą i turkusową. Na samym końcu pobrudziłam pracę bitumem.






-----------------------------------------------------
Ciekawa jestem, które prace są Wam bliższe - te romantyczne, czy te bardziej mroczne 😉
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Piękna praca ;) ja wolę te "straszne" pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i fajne hasło, a ja lubię je z końcówką "bo się uduszę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, no akyrat niestety tej końcówki w zestawie ni było, a szkoda ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyszło, kolor super!
    Ciężko powiedzieć, które prace są mi bliższe, jedne i drugie lubię tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No ja też nie potrafię zdecydować, wszystko zależy od mojego aktualnego nastroju :)

      Usuń
  4. Cudnie przyrdzewiałe serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prace steampunkowe, a ta jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Wspaniale zmediowane i pokolorowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! świetny klimat retro <3 niebanalna dekoracja, która przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetny efekt na tym sercu i kolory ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny projekt, Ja osobiście wole te bardziej romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No to w ostatnim czasie miałaś co u mnie oglądać ;)

      Usuń
  10. A ja jak widzę mediową pracę to prawie zawsze piszę to samo... Że sama nie mediuję więc tym mocniej podziwiam... A to jest cudne z tymi ciemnymi kolorkami i z tą ostrością w kształcie tego serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie kuszą Cię media? Też się długo opierałam, bo trudne, bo nie potrafię, bo to nie dla mnie... Do czasu, aż spróbowałam :D Polecam :)

      Usuń
  11. niesamowity efekt, pięknie zmediowane serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.