Planer ślubny


Ślub jest jednym z tych wydarzeń, które wymagają ścisłego planowania. Nadal pamiętam, jak to było przed moim ślubem: wybieranie, przebieranie, stosy kartek, karteczek i notatek. Szkoda, że nie wiedziałam wtedy o istnieniu takiego dobrodziejstwa, jakim jest planer ślubny. Taki pomocnik przyszłej panny młodej to ogromne ułatwienie - wszystko jest zebrane w jednym miejscu, nic nie zginie. A jeszcze do tego jest oprawione w okładkę z cudnych papierów i okraszone wspaniałą sentencją 🙂








Dziękuję, że mnie odwiedzacie! 😉
Pozdrawiam,
Esme

Komentarze

  1. Piękna okładka i wnętrze :) Zrobiłam także kiedyś planer ślubny dla przyjaciółki (nie publikowałam na blogu, bo zdjęcia wyszły źle :( ) Planer jest w ciągłym użytku i dobrze się ma :) Także na pewno jest przydatny, a poza tym fajnie jest zapisywać coś w czymś ładnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Ja dziś żałuję, że jak planowałam swój ślub, to nie miałam takiej wiedzy, jak dziś na temat tego, co można sobie stworzyć, bo na pewno miałabym planer ;) I Księgę Gości też :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.