Szkatułka mixed media w stylu steampunk


Od dawna marzyło mi się pudełeczko w stylu steampunk. Od pewnego czasu chodzą też za mną turkusy. W końcu udało się stworzyć pracę łączącą oba te elementy. Powstało bardzo mediowe pudełeczko, z fakturowaną powierzchnią i bogatym wnętrzem ;)
Inspiracją do stworzenia pracy był Retro KIT "Czas leci", dostępny niedawno w Retro Kraft Shop. Na zestaw nie mogłam sobie pozwolić, ale wśród własnych skarbów udało mi się znaleźć materiały zbliżone do tematyki ;)
Steampunkowa szkatułka zdobi teraz moją pracownię i inspiruje do dalszych działań :)













Szkatułką biorę udział w zabawie:
http://studioszok.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-53-no-rules.html

Pozdrawiam,
Esme

Komentarze

  1. Świetne pudełko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK! Pozdrawiam serdecznie Gosia 💚

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.