wtorek, 22 listopada 2016

Kartka w pudełku

W kolorze purpury

Moja ostatnia praca to kartka w pudełku, przygotowana jako inspiracja dla BloomCraft.
Kartka powstała z papierów z najnowszej kolekcji - Oczarowanie
Na tło wybrałam karty w delikatnych, pastelowych kolorach. Postanowiłam zestawić je z dodatkami w mocnym kolorze. Wybrałam fiolet, który chyba dobrze komponuje się z całością.
Kwiat na kartce został wykonany przeze mnie z papieru czerpanego. Całość została zamknięta w pudełku z okienkiem, wykonanym z takiego samego papieru, jak baza kartki.




Co sądzicie o takim zestawie kolorystycznym i takiej formie kartki z pudełkiem?

Pozdrawiam, Esme ;)

2 komentarze:

  1. Kartka cudown, kolorki i cala kompozycja bardzo mi sie podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi :) Pozdrawiam!

      Usuń