Scrapbooking - ślubna kopertówka

Ślubna kartka w stylu retro

Sierpień zbliża się ku końcowi, ale śluby nadal w pełni :) Zostałam poproszona o zrobienie karteczki na ślub, który odbędzie się w najbliższą sobotę. Wytyczne były mocno sprecyzowane: mało koloru, delikatnie i w formie umożliwiającej ofiarowanie prezentu pieniężnego. Tym sposobem powstała kolejna moja kopertówka z użyciem magnesików od Retro Kraft Shop. Z tego sklepu jest również jutowy kwiat oraz perły. Praca powstała z papierów Wyjątkowe chwile Studia75 (z tej kolekcji pochodzi także napis z życzeniami). Ptaszek pochodzi od Wycinanki. Napis z datą wykonałam samodzielnie. Do tego trochę brokatu i sporo perełek w płynie, a także sporo ażurków, tuszu i trochę stempli.

Tak powstała ta oto kawowa karteczka :)







Karteczkę zgłaszam na wyzwania:


(w pracy jest zestaw słów)


(w pracy jest ptak)


(praca jest tylko w odcieniach brązu)



Komentarze

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,
    urocza! :) A jak tam Twoje miasto w RC? ;) Bo moje chwastami zarasta... ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.