Prosty wiosenny wianek na drzwi




Dzień dobry!

Wiosna tuż tuż, przynajmniej ta kalendarzowa, więc witam ją z otwartymi ramionami 😊
Nawet z tej okazji przygotowałam wiosenny kwiatowy wianek na drzwi 🌻

Wiosenny wianek


Moja przygoda z wiankami rozpoczęła się niedawno. Pierwszy wianek, który zawisł na moich drzwiach, to był wianek bożonarodzeniowy. Ocbecny, wiosenny, to drugi, który będzie ozdabiać wejście do mojego domu. Ale to wcale nie dlatego, że ich nie lubię. Po prostu dotychczas nie miałam sposobności, żeby ozdabiać drzwi wiankami. Postanowiłam to zmienić 😊
Mój wiosenny wianek powstał na bazie okręgu od Woodouts. Bazę pomalowałam zieloną farbą i zieloną pastą woskową. Następnie całość okręciłam sznurkiem z listkami. A główną dekorację wianka stanowią foamiranowe kwiatuszki (upominek od Kasi z bloga Papierowe hobby Kasi), które skomponowałam z gałązkami i kilkoma zielonymi kulkami. Po przeciwnej stronie przykleiłam szydełkowego motyla, którego dostałam (wraz z innymi cudeńkami) od Ani z Zapiecka. Jeżeli macie ochotę zobaczyć pozostałe elementy upominku, to zajrzyjcie do mojego wpisu z wymianki wielkanocnej (jaki ten wpis stary!).
No i tak oto powstał mój wianuszek, który już zdobi drzwi wejściowe 😊





-----------------------------------------------------
Ozdabiacie drzwi wiankami?
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Jest uroczy. Podoba mi się ten sznurek delikatne kompozycje kwiatowe i jego skromność.
    U mnie wianka w brak... Bo jakoś tak w bloku? Ee chyba nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też dlatego dotychczas nie miałam wianka. Bo albo pokój w mieszkaniu służbowym, albo mieszkanie w bloku, albo kątem u teściów... Wreszcie we własnym domu mogę "Szaleć" ;)

      Usuń
  2. Śliczny, taki wiosenny. Za mną chodzi taki wiszący na okno, już nawet kwiatki mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty, albo bardzo wiosenny! Pięknie musi wyglądać w przeznaczonym nań miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny :)
    U mnie tez mój pierwszy wianek był świąteczny. jakoś teraz nie mam głowy do tego, ale jak się odgrzebię z pracą - może pomyślę o takim wianku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam zatem kciuki za Twoje wianki ;)

      Usuń
  5. Delikatny i bardzo wiosenny, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i prosty, ale za to efektowny :) podoba mi się taka ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy wianek, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna na całego. Piękny wianek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny wianek. Bardzo lubię oglądać Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wianek, ale ten motylek to prawdziwe dzieło sztuki- Ania ma niezłe zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatny, piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny jest, ślicznie go ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty ale zarazem bardzo urokliwy i nastrojowy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wianek :) ja również lubię ozdobić drzwi wiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Drzwi z wiankiem mają wiele uroku :)

      Usuń
  15. Piękny wianek. Motylek mnie szczególnie urzekł 🦋

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.