Kwiaty we włosach




Cześć!

Wiecie, zatęskniłam za kwiatami z foamiranu 😏 Dawno ich nie robiłam i postanowiłam nadrobić zaległości. Tym oto sposobem powstała...


Opaska z kwiatami z foamiranu


Do pracy wykorzystałam biały foamiran. Kompozycja składa się z jednego większego i dwóch mniejszych kwiatuszków oraz trzech pączków róż (gotowce z Wild Orchid Crafts) oraz krynoliny w formie tuby. Całość przyklejona na bawełnianej koronkowej tasiemce, którą zawiązuje się pod włoskami. Dzięki temu starczy na dłużej, bo "rośnie" wraz z główką. No chyba, że wcześniej ulegnie totalnemu zniszczeniu 😋







-----------------------------------------------------
 Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Ale świetny pomysł! Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pożyteczne rzeczy :) przepiękna opaska 💓

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa i pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna opaska! Mała dama prezentuje się w niej bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mała dama lubi być elegancka, więc jest zachwycona ;)

      Usuń
  5. Wyszła przepięknie! Twoja słodka modelka prezentuje się w niej jak prawdziwa księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.