Romantyczny i różany tag




Hej!

Ostatnio spadła mi częstotliwość wpisów na blogu. Cóż, życie. Nowe zajęcia, nowe obowiązki i się (niestety) pewne sprawy przewartościowują... Jeszcze póki jesień i zima rządziły, to jakoś było łatwiej - długie wieczory, brak zajęć w ogrodzie. No ale zrobiła się wiosna, więc sporo wolnego czasu spędzam w ogrodzie - urządzanie ogrodu wokół domu to niekończące się zajęcie 😉 "Problem" w tym, że ja te ogrodowe prace też uwielbiam 😂 Tak samo jak rękodzieło. Za to na dłubanie przy komputerze (jak już te moje dzieła stworzę) ochota coraz mniejsza. No i jak tu żyć? 😋

W każdym razie dziś będzie post. A w poście tag - romantyczny, różany, kobiecy. Czyli coś, co bardzo lubię. Zarówno ze względu na formę, jak i styl.
Mam nadzieję, że Wam także przypadnie do gustu 😊






-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Śliczny! Rzeczywiście romantyczny! Bardzo mi się podobają te łezki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny, romantyczny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przestrzenny tag, na pierwszy rzut oka minimalistyczny w dodkatkach, a jednak przyciąga bardzo w szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszy mnie, że tak go odbierasz :)

      Usuń
  4. Świetny, wszystko cudownie tutaj pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny i z piękną nutką romantyzmu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, bardzo romantyczny tag

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczny i różany tag, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny tag, z mojej ukochanej kolekcji 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.