Kartka urodzinowa w kolorze bzów



Cześć!

I oto nastał maj - miesiąc bzów (a w zasadzie lilaków 😉). Wkrótce zaroi się od drzew i krzewów pachnących kwieciem, głównie fioletowym.
W takim też kolorze jest moja kartka urodzinowa


Kartka urodzinowa w kolorze bzów


W zasadzie dominują tutaj dwa kolory - beżowy i fioletowy. Bardzo lubię fiolet i dość często zdarza mi się po ten kolor sięgać. Tym razem postawiłam na akcent w postaci fioletowego kwiatu z foamiranu, wokół którego zbudowałam całą kompozycję. Dodałam kremowe i fioletowe różyczki, listki z perłowego papieru w kolorze kawy z mlekiem, jest też wstążka, sznurek i koronki. Nie zabrakło elementów ozdobionych embossingiem na gorąco - napis i motylki.
Ciekawa jestem, czy kartka przypadnie Wam do gustu 😊










-----------------------------------------------------
Pozdrawiam serdecznie 😊

Komentarze

  1. Jest po prostu przepiękna, doskonale skomponowana. Boska ta kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory i świetny pomysł na koronkę :) tak inaczej. Uwielbiam te Twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię czasem wykorzystać coś "inaczej". A co do zdjęć - bardzo, bardzo dziękuję. Nie ukrywam, że sama widzę postęp w porównaniu z moimi początkami. Trening, trening i jeszcze raz trening ;)

      Usuń
  3. Przepiękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudna! Bardzo mi się podoba tło, motylki i kwiat jest niesamowity. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! 😍 Kwiat cudowny 😍 kolorystyka moja ulubiona 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. W cudownych kolorach...urocza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna , lubię i kolor bzu i zapach bzu u mnie jeszcze nie zakwitły ale lada dzień zakwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz czekamy na kwitnące piwonie :)

      Usuń
  8. Wspaniła kartka. Ten kolor fioletu bardzo przywołuje kwiaty bzu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, wiosenna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.