Esme w Krainie Czarów ;)



Cześć 😊

Dzień sprzątania biurka był co prawda w styczniu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby o porządek zadbać także w lutym 😉 Ja postanowiłam zadbać o moje stemple.


Organizer na stemple

 

Bazę organizera mam już chyba z pół roku. No ale musiała poleżeć sobie w szufladzie, zanim się za nią zabrałam. Przecież nie może być tak, że kupię i od razu zmontuję, gdzieżby 😂 No ale jak dorwałam "alicjowe" papiery Stamperii, to już wiedziałam, że właśnie z ich użyciem ozdobię organizer.
Elementy okleiłam papierami, jedynie wnętrze organizera pomalowałam na czarno. Na bokach przykleiłam karty wycięte z bloczka papierów. A przód ozdobiłam imbryczkiem (też wyciętym z papierów) oraz dziurką od klucza i kluczem. Dziurka od klucza to ozdoba metalowa, którą potraktowałam preparatem do tworzenia rdzy. Natomiast klucz jest pokryty najprawdziwszą rdzą i patyną! Prawda, że cudny? 😍 A ten kolor patyny idealnie współgrający z zielenią tła od imbryczka, ach!
No i tym oto sposobem stemple mają mieszkanko, a ja nieco porządku w pracowni 😉
W planach kolejne ulepszenia, więc obserwujcie bloga 😘


 
 
 
 
  


-----------------------------------------------------
Ciekawa jestem, czy lubicie prace z motywem Alicji 😏
Pozdrawiam Was serdecznie😊

Komentarze

  1. Alicjowe paierki!? Uwielbiam! Tych nie znałam.
    Piękne pudełeczko. I bardzo praktyczne. Ja właśnie przymierzam się do zrobienia pudełka na takie stemple, których używam najczęściej, głównie napisy, żeby mieć je pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię tego rodzaju papiery. Pudełeczko właśnie po to, żeby było pod ręką ;)

      Usuń
  2. Świetny organizer na stemple, praktyczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło, żeby był praktyczny :)

      Usuń
  3. Świetny organizer. Ale na moje stemple potrzebowabym tego w ilości hurtowej ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no ja aż tak wiele nie mam ;) Był czas, że kupowałam sporo, ale po jakimś czasie połowę sprzedałam i zostawiłam tylko te najczęściej używane. Chociaż ostatnio nawet po te niezbyt często sięgam i chyba czas to zmienić ;)

      Usuń
  4. WOW ale czadowy organizer. Wspaniale go wykonałaś ,

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko musi nabrać mocy urzędowej ;)
    Super wyszedł, nie dość, że praktyczny, to jeszcze jaki piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo dobrze to ujęłaś :D
      I dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. No i się doczekał. Pięknie go ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny ,uwielbiam motyw Alicji sama mam bałagan wszędzie i cenię sobie takie praktyczne i twórcze rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam bałagan przez 2 lata, aż w końcu wypatrzyłam sobie meble do pracowni i jakoś zaczęłam ogarniać :D

      Usuń
  8. Rewelacyjny organizer. Też dojechały do mnie te papiery i już nie mogę się doczekać, żeby je pociąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny ten Twój organizer :) Może ja też sobie jakiś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Prezentuje się świetnie :) podoba mi się motyw kart i Alicji. Ostatnio bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię te alicjowe karty. Motyw modny, co mi odpowiada, bo go lubię :)

      Usuń
  11. O jakie fantastyczne...pięknie z tych papierów wygląda! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super organizer jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.