Kartka ślubna z bordowymi sercami




Cześć!

Luty w świecie rękodzielniczym mija pod znakiem czerwieni i serduszek. Cóż, chcemy, czy nie, będą nas one "atakować" w najbliższym czasie. U mnie dziś też serca, choć nie walentynkowe.


Kartka ślubna na dwa serca


Nie jestem zwolenniczką walentynkowego świętowania, jakoś nie przekonują mnie kupowane naprędce kwiatki, skarpetki z amorkami, czekoladki, czy wyjścia do kina, kiedy to można się spodziewać dzikich tłumów (byłam jeden jedyny raz w Walentynki w kinie - ostatni i nigdy więcej! 😁). Ale prace z motywem serc lubię. Często pojawiają się u mnie rożne dekoracje z sercami czy też w kształcie serc.
Tym razem kartka ślubna. Raczej dość skromna, niezbyt przestrzenna, ale za to z mocnym kolorystycznym akcentem. Tekturkowe serduszka ozdobione transparentnym pudrem do embossingu podkleiłam bowiem bordowym papierem, dzięki czemu całość nabrała wyrazistego charakteru. Na tle pastelowego papieru i z dodatkiem subtelnych różyczek kartka wygląda, moim zdanie, bardzo elegancko i wytwornie, a jednocześnie jest delikatna i nieprzytłaczająca.
Kartka jest moją inspiracją DT do trwającego właśnie wyzwania na blogu Od A do Zet: "Prosto w serce". Serdecznie zapraszam Was do udziału 😊







-----------------------------------------------------
A jak jest u Was - "walentynkujecie"?
Przesyłam pozdrowienia 😊


Komentarze

  1. Cudowna kartka! Ja też nie jestem zwolenniczką tego święta :D kochać powinno się cały rok a nie od święta ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza i bardzo romantyczna :) Walentynki to dla mnie przede wszystkim urodziny mojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bordowe serca wyglądają bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie lubisz walentynkowy prac, ale komplet z aeceami wyszedł Ci cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kartka. Serca prezentują się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka z bordowymi sercami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka ślubna

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaki miłosny komplecik :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo Wam dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.