"Sercowa" szkatułka pełna miłości



Cześć 😊

Walentynki już za nami, ale na "sercowe" prace zawsze jest dobry czas 😉


Szkatułka z sercami


Szkatułka z sercami, choć niekoniecznie musi być walentynkowa. Każda okazja jest przecież dobra, aby podarować szkatułkę z subtelnym wyznaniem miłości.

Szkatułka jest lekko postarzona (przecierka biało niebieska), wiekko ozdobione jest techniką serwetkową, całość zabezpieczona lakierem satrynowym, a serduszka na przodzie szkatułki pokryte są żywicą, dlatego tak mocno błyszczą. 








Pudełeczko jest moim zaproszeniem do udziału w zabawie "Walentynkowy zawrót głowy" na blogu Wyzwania nie kartkowe, które trwa do końca lutego.


-----------------------------------------------------
Pozdrawiam cieplutko 😊

Komentarze

  1. Wow, przepiękna ta panienka, całe pudełko świetne ale to dziewcze mnie szczególnie urzekło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też zwróciłam uwagę na ten wzór serwetki właśnie przez tę panienkę :)

      Usuń
  2. Przepiękne pudełko ❤ bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne! Jest naprawdę przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudna! Przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna :) fajne połączenie kolorów, wyszło trochę po marynarsku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie, jakoś nie pomyślałam o tym, ale rzeczywiście kolorystyka marynarska :D

      Usuń
  7. Cudna! Skojarzyła mi się z latem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To miłe skojarzenia, cieszy mnie to :)

      Usuń
  8. Pozdrowionka z Komentarz przy kawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałe to dziewczę, cudnie lekką pracę stworzyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta panienka dodaje takiej lekkości temu pudelku, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak romantycznie. piękna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna. Pełna pięknych detali.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna szkatułka, urzekły mnie te serduszka z żywicą, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serduszka to taka kropeczka nad i ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.