Świąteczna kartka z samodzielnie przygotowanym tłem



Witajcie!

Za kilka dni nastanie grudzień. Pewnie niektórzy z Was właśnie zaczynają przygotowywać kartki świąteczne. Ja w tym roku jestem mocno "do przodu" i właściwie to już praktycznie skończyłam robienie tychże. Potrzebuję jeszcze jednej lub dwóch. Za to czeka mnie jeszcze wypisanie i zaadresowanie 😋


Kartka z tuszowanym tłem


Do mojej tegorocznej kolekcji kartek bożonarodzeniowych dołączyła kolejna prosta w formie. Z tłem przygotowanym samodzielnie za pomocą tuszy Distress. Taką samą metodą przygotowałam już kiedyś kartkę, w której dodatkowo zastosowałam embossing na gorąco oraz kartkę, w której dodatkowo użyłam stempla z napisami.
Tym razem pozostawiłam samo tło, bez dodatkowych ozdób. Za to pobawiłam się w kontrasty. Tło zrobiłam mocno zielone, a na nim ułożyłam kompozycję w odcieniach kości słoniowej i czerwieni. Dodatków jest dosłownie kilka: bombka z wykrojnika, papierowa kokardka, napis z tekturki i półperełki. Napis pomalowałam czerwoną farbą i skropiłam białą. I gotowe 😊
A jeśli chcecie zobaczyć krok po kroku proces przygotowania tła, to zajrzyjcie na bloga Od A do Zet, gdzie zamieściłam krótki kurs.








------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Wow, przepiękna kartka. Cudownie wyszło tło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, tło jest powalające 🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne tło. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i cudowne tło ...ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tło wyszło świetnie a całość prezentuje się pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! To tło jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne to distressowe tło, super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.