Ramka vintage z przesłaniem



Witajcie!

Jakiś czas temu wstąpiłam do sklepu typu „Wszystko za 4 zł”. Upolowałam tam ramkę (za 6 zł 😋) z „wnęką”. Mam na myśli to, że szybka jest jakby cofnięta, przesunięta na tył ramki. Bardzo miałam ochotę zrobić dekorację z wykorzystaniem takiej ramki. Zatem kupiłam, choć jeszcze wtedy kompletnie nie wiedziałam, co w niej umieszczę 😀
Olśnienie przyszło, gdy dorwałam się do papierów Blue Star od Stamperii. Zaczątek pomysłu zakiełkował w mojej głowie. Ale pełnej wizji nie miałam. Toteż przeleżała sobie ramka w szafce – jakiś miesiąc. I czekała na lepsze czasy. Aż ją wyjmę i ozdobię. No, doczekała się wreszcie 😉
Aczkolwiek prawda jest taka, że jak zasiadłam do pracy, to nadal ostatecznej wizji w głowie nie miałam. Zaczęła się ona kształtować w trakcie procesu twórczego. Im dalej z pracą byłam, tym wyraźniej widziałam efekt końcowy, który chcę osiągnąć…
Pracę zaczęłam od wyjęcia szybki i odrysowaniu jej na beermacie. Szybkę w ogóle odłożyłam, może wykorzystam do czegoś innego, tutaj nie pasuje. Beermatę okleiłam kawałkami papieru, które pocieniowałam na brzegach brązowym tuszem. Na tak przygotowane tło przykleiłam kilka elementów dekoracyjnych, wyciętych z zestawu papierów oraz napis, który skomponowałam z gotowych elementów, dobierając je w bardzo ładny (moim zdaniem) cytat. Zawartość ramki gotowa.
Teraz sama ramka. Pomalowałam ją farbą kredową w ciemnym niebieskim kolorze. Następnie nałożyłam preparat Vintage effect. A po wyschnięciu pomalowałam jasno niebieską farbą kredową. Potem wszystko poprzecierałam papierem ściernym, miejscami dość mocno, docierając do ramki (która była oklejona okleiną drewnopodobną). Na koniec dodałam trochę stemplowań (brązowe romby), a całość zawoskowałam bezbarwnym woskiem.
Do ramki włożyłam obrazek (bez szybki) i gotowe 😊
Tak oto powstała moja ramka z przesłaniem. Już zdobi jedną z półek w mojej pracowni 💖









Pracę zgłaszam do zabawy: Skrzydlate.


------------------------------------------------------
Serdecznie pozdrawiam 😊



Komentarze

  1. Piękna praca. Cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna praca :) czy to papiery od Stsmperii? Uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, to Stamperia, ostatnio się w nich zakochałam :D

      Usuń
  3. Świetna ramka z przesłaniem i cudowne papiery

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełna magii i uroku :) śliczna rameczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie przerobiona ramka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ramka z mądrym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wykorzystałaś tą ramkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, śliczna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie ją ozdobiłaś, dobór kolorów jest fantastyczny :) Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale cudeńko Ci się udało stworzyć, niesamowita praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, dostrzegam piękno tej ramki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie przy okazji tej ramki stałyśmy obok, a ja się nie zorientowałam, gapa :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś :)
Zostaw dla mnie komentarz - chętnie z Tobą podyskutuję.